träning

Slänger in ett inlägg såhär i bilen. Vi är på väg mot Åkers för att hälsa på Anna och barnen. Men först blir de ett snabb stopp i kungens kurva. Dröm att gå där uppe själv med två små, not. Haha! 

(null)

Ett litet bildbevis från gårdagens gymbesök. Hade nämligen lite dötid mellan frukost och tills vi skulle åka iväg på mammaträffen. Vad passade då inte bättre än att åka till gymmet. Kändes så skönt efter. En riktigt bra start på fredagen. 
Har även träningsvärk sen i torsdags. Jag har typ glömt bort att jag fött två barn och inte tränat på flera år. Förut var jag stammis på World class och lyfte faktiskt ganska tungt. Så i torsdags tog jag mina 5kg hantlar "som vanligt" när de var dags för axlar. Aj, de känns nu kan jag lova. Har typ svårt att acceptera att man tappat så mycket. Plankan var ju hemskt. Jaja, kanske en sporre till att hålla detta vid liv nu. Få upp någon slags styrka i den här gamla mammakroppen igen 💪🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback