blickar tillbaka lite fort

(null)

Blickar tillbaka lite snabbt över året som gått på Instagram. 
De var ett helt gravid- år känns de som, nästan iaf. Höjdpunkten år 2017 var såklart den 17 aug när Vilma föddes. 
Kommer minnas året som ett av dom bästa blandat med många tunga jobbiga gravid månader. Många hormon tårar rann ner för kinden, i början grät jag i smyg på toan var och varannan kväll. Sen "fejsade" jag Chrille och han tröstade. Många gånger vet jag inte ens varför jag var ledsen. Jag var bara en sjukt less gravid tjej. 
En jobbig förlossning senare så var allt de där glömt. Slutet gott allting gott som man brukar säga. Ska bli kul att följa båda mina små och se hur de växer och utvecklas detta år. 
Kanske låter klyschigt men tror verkligen på 2018. 
Jag satsar på mig själv och gör de jag mår bra av. Går på viktväktarna och har idag -12 kg kvar av 25. Heja mig! 
Jag ska skaffa gymkort nu i januari och får där med både träna och lite egentid på passen. 
Ser även fram emot roliga saker som komma skall. Har redan datum inbokade så som Chrilles 30 års fest i feberuari, mamma och jag ska på spa i mars, Kroatien i augusti. Utöver de ska jag även på ett bröllop i sommar. Ja, mycket roligt planerat såhär långt och de är bara den 1/1 haha.

Just nu ligger jag i badkaret och har legat här en timma. Vattent börjar bli kallt, dags att gå upp! 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

När blir det bröllop för er då? 😊

Svar: De undrar jag med 😂
Vi har inte bråttom, men inom en tre års tid hoppas och tror vi 😀✊🏻
Linn

2018-01-01 @ 22:05:32
Postat av: Mikaela

Okej 😊 Tänkte ifall ni skulle vara ”gammeldag” och gifta er inom ett år från frieriet 😊

Svar: Hade varit drömmen men får vänta ett tag till.... 🤭🤗🎊
Linn

2018-01-02 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback