HEJ

Och så var de dags att uppdatera min trötta blogg igen, den avspeglar sig dock i den här trötta morsan. Vet ni, att ha två barn och ett barn är en sån galen stor skillnad. Så bloggen prioriteras inte som förut, men vill ändå uppdatera när jag orkar eftesom de är så kul för mig att gå tillbaka och läsa. Ni är även en del som kikar in varje dag, de är kul men tyvärr så är inte flödet lika uppdaterat som innan som sagt.  
 
Här är några bilder från dagarna som gått. 
(null)

I lördags hade vi en hel mysig dag i Nykvarn. 
Jag, mamma och Selma la oss ute i bubblet, Selma åkte lite pulka på tomten och vi satt ute och fikade. Min lillebror kom över på middag också. 
Idag hängde vi på öppnaförskolan med Ida, Maria och alla barnen. Sen gick vi hem och brassade på lite bananpannkakor eller iaf för min del. Som viktväktare äter vi inte alltid samma mat här hemma längre, men för de mesta. 
Just nu så håller Chrille på att föra över bilder från min telefon till vår nya dator. Har pinsamt mycket bilder. Nu kommer de... över 37000 bilder samt flera hundra videos! Hur är de ens möjligt att ta så mycket kort? 

(null)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Trettiosju tusen bilder?

Svar: Stämmer!
Linn

2018-01-22 @ 21:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback