heja

Hej på er! 

Nu är promenaden avklarad och lunchen uppäten. Visst känns de extra bra när man tar sig ut på en runda på 1 timma och 30 min helt själv i halv kasst väder, när man egentligen bara ville stanna hemma! 
Men jag tog med mig Vilma ut och traskade med lurarna i öronen. Till lunch blev de bananplättar med sylt så gott. 
Nu är de snart dags att duscha och allt de där, senare kommer Pernilla och Nico över på middag. Vi tänkte grilla ikväll, Chrille är iväg och köper grillkol. Hoppas de säljs såhär års, men de måste de väl göra? 

(null)

(null)

Har i en msk bakpulver i dessa nu ist för mjöl. Blir så fluffiga och goda. För mig som viktväktare är dom även grymma eftesom dom är 0 points, behöver bara räkna in lite sylt. Ikväll blir de både vin, ost, chips, choklad och glass så därför passade de sig bra med denna lunch och en långpromenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback