skönt plagg

Jag älskar att klä barnen eller främst den lilla i en onepice. Vilma har två såna som Selma hade när hon var liten och en ny jag köpte till henne, som hon dock nu har växt ut. Jag älskar plaggen därför att de är så smidigt och skönt. Som en pyjamas lixom, kanske inte sätter på den när vi ska på kalas men när man bara är hemma och åker i vagnen osv är de jätte mysigt. Lite halvbökigt med alla bodys, knäppningar osv. 
Såg att Hm hade halva priset på en sådan som jag spanat in tidigare, så de blev en varsinn så de kan matcha ;-) 
Selma fick även en ny pyjamas, de flesta börjar bli korta så behöver köpa en ny uppsättning men vi börjar såhär i stl 98/104. 
Hon har en likadan pyjamas nu, fast i andra färger och jag tycker den är så fin.

(null) 
(null)

(null)

En unicorn beställning helt enklet, har inte tröttnat än trots  enhörnings- hetsen som uppstår överallt just nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback