kort hår

Idag fick jag nån "knäpp" gick och klippte av håret. Har tänkt på de ganska länge och jag hade kort för kanske två år sen, nu var de dags igen och de blev ännu kortare. Så, såhär kort hår har jag aldrig haft i vuxen ålder. Jag som inte har tjockt hår annars, fick ju världens man (känns de som). 

(null)

(null)

(null)

(null)

Slingade mig själv innan sen åkte längderna av. Tofsen är obefintlig och är de ovant, men skönt och snyggt. Har man inte tjockt hår är de lika bra att klippa av de, så resonerar jag nu. Men i mina gamla dagar hade jag gråtit just nu. Extensions var min bästa vän. 
Nöjd är jag just nu, men kanske ångrar mig imorgon. Men de växer ut igen, bara hår lixom. Tänk så mogen jag blivit 😎 

Utöver de så har vi hängt på stranden hela dagen, som alla andra, ätit fredags tacos, som alla andra. 

Trevlig helg på er :-) 

(null)



Kommentarer
Postat av: Christin

Supersnyggt 👌🏼

Svar: Tack vad glad jag blir 😘
Linn

2018-07-28 @ 08:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback