Fredag!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Den här dagen spenderade vi ute i lekparken. Men ett glass stopp på fiket hann vi med och så kikade vi in i radhuset. Så spännande att flytta tycker Selma! 

Vi kikade även in i färghandeln och nu har vi valt gråfärg till köksluckorna. Det finns ju alldeles för många alternativ. De får ju inte bli för mörkt, för ljust, de får heller inte skifta i blått osv. Men nu har vi hittat den perfekta gråa nyansen i våra ögon, hoppas de blir lika bra när de väl är målat och klart. 

(null)

De blev dock ingen av dessa färger ser jag nu, tog bara bilen och skickade till Chrille. Men färgen Cement påminner mest om vårt val. 

Idag har vi även hunnit med ett BVC besök för Vilma. Hon blir 10 månader om två dagar så de var dags för en kontroll. Allt såg bra ut och hon väger idag 9.2kg och är 73cm lång :-) 

Ikväll är vi ensamma här hemma, jag och barnen. Chrille hann nästan bara hem och äta middag sen var de dags att jobba igen. Väldigt sällan händer de dock att han måste jobba kväll. Idag är de ute och fältar han och hans kollegor. 

(null)

Såhär såg vår fredagsmiddag ut, made by me. Ja, jag har faktiskt lärt mig att laga en heldel mat nu på sistone. Idag gjorde jag en jätte god kyckling i ugn med citron. 
Just nu längtar jag faktiskt lite tills tjejerna somnar, om jag ska vara ärlig. Jag har handlat både godis och chips som jag ska njuta av i min ensamhet ikväll. I mitt tomma, ekande hem. 

(null)

(null)

Men nu blir de lite fredasfika 😋

Kommentarer
Postat av: Li

Vi var på Bvc och vägde Edith i onsdags. 77,5 lång och 10.360 tung. Hon ligger fortfarande i lä på vikt från brorsan men hon också lång 😤🙈

Svar: Här börjar de plana ut. V var ju en stor bebis från födseln, olika är dom iaf alla små 😄
Linn

2018-06-15 @ 19:40:29
Postat av: Anonym

Vad jobbar din sambo med? :)

Svar: Som handläggare på socialkontoret :-)
Linn

2018-06-15 @ 20:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback