lite att stå i

Nu är vi igång med packningen. Chrille slutade tidigt idag, så direkt efter jobbet har han hållit på att packa och rensa både skåp, förråd och garage. Så sjukt tråkigt. Ni vet de där skåpen alla har, eller vi har iaf. Skåp man bara trycket upp saker i för man inte vet vad man ska göra av de. Att gå igenom massa papper, små prylar, vart går den här laddaren till? Behöver vi spara dessa kvitton? Såna saker har vi gått igenom idag. Även samlat ihop alla saker som sak till tippen. Eller de är som sagt Chrille som varit så duktig idag. Jag var med barnen k lekparken medan han röjde här hemma. Imorgon åker vi med barnen till mamma som ska ha dom över dagen, så då kan vi vara mer effektiva och hålla på båda två. Imorgon ska vi gå igenom vinden och bära ner allt där ifrån, så de ser jag väl inte direkt fram emot men så skönt de ska bli när de är klart. För de är ju sånt som tar tid, att plocka ner tavlor från väggarna är ju nästan bara kul. 
Sen ska jag gå igenom alla våra kläder osv. Ja, imorgon har vi och göra med andra ord men så tacksam över att vi är barnfria och bara kan köra på. Snart flyttar vi ju faktiskt så nu är de gasen i botten! 

Snart ska även färg inhandlas. De blir helgrått i sovrummet och denna lampa i taket som jag klickade hem från jotex idag. 
Saknades en taklampa då vi har ett rum till att fylla ut nu, så den här fick de bli :-) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback