vilken känsla

(null)

Där har vi dom, dom efterlängtade nycklarna 🙏🏻 
Så tacksam över dagen med all hjälp vi fått. Malin som passade barnen i lekparken medan jag var inne hos mäklaren och sen mamma och Tomas som kommer ut med mat och flytthjälp. 
Idag fyllde vi ett stort släp med skräp vi samlat på oss genom dessa tre år. Som grannen sa. Har ni verkligen bara bott här i tre år? Ser ut som trettio år. Kunde inte annat än att hålla med men nu är de borta, så befriadnde. 
Efter de fyllde vi både skåpbil och släp med alla kartonger och sopsäckar vi packat. Lämnade de i nya radhuset så nu väntar vi bara in lördag, då tar vi resten så då blir första natten. Imorgon efter jobbet går Chrille dit raka vägen och börjar måla, alla våra tre sovrum ska målas så hoppas han hinner klart innan lördag. Ingen vila här inte! 

Gick med befriade steg ut från mäklaren idag kan man säga. Jag som skött alla dessa affärer med att både köpa, sälja, hålla kontakt med banken samt allt annat omkring. Hade svårt att sova inatt, fick en dålig magkänsla att jag missat något eller gjort något fel. Men man får sluta tvivla på sig själv helt enkelt. 

Nu väntar duschen, sen ska jag sova gott. Vaknade flera gånger inatt och de tog minst två timmar för mig att ens somna men nu hoppas man på lite sömn. Allt känns iaf så bra och rätt med flytten nu. Är bara så glad, Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback