en dag i Nyköping

Även idag var bilen i rullning. Jag, Malin, Ida och alla kids åkte till Nyköping för att äta lunch och kika i butiker. Sagt och gjort med fyra barn men vi fick både äta och handla lite och dom fick leka av sig inne på deras "lekrum". Perfekt att de finns där. 
Idag har jag även stekt pannkakor för ett helt kompani, skönt att frysa in i potionspåsar och ta fram till Selma. De slank ner några hos mig med. Jag fullkomligt älskar pannkakor med sylt och grädde och var absolut inte sugen på nyttiga bananpannkakor osv. 

Idag fick barnen matchade mössor. Tyckte dom var så fina med alla färger och mönster. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jusde, även jag fyndade mig en vårjacka. De går inte at jämnföra att shoppa till sig själv då och nu. Nu är de ju roligt att testa ett plagg ingen. Förut var de tunnelseende i butikerna. Raka vägen mot barnavdelningen annars fick de vara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback