ensam uppe

(null)

(null)

(null)

Hur söta var inte dessa klänningar som kom på posten här om dagen? 
Just nu känns de väldigt långt ifrån att de ska användas, men de får hänga i garderoben sålänge. Idag har de snöat här hemma i Gnesta precis hela dagen. Blä! 

Just nu är de bara jag uppe. Uppe med alla tända mys ljus och fredagsgott på bordet. 
De övriga familjemedlemmarna somnade 19.30 inklusive Chrille. Då låg han nämligen och snarkade på spikmattan, Happ! Tur han har semester nu annasa hade den här fredagskvällen (egentiden efter barnen sover) känts sådär tillsammans. 
Dock blir de en tidig kväll för mig med. Redan 07 imorgonbitti ska jag sitta i bilen på väg mot Nynäshamn. Jag och mamma ska vara på spat tidigt för att äta en gemensam brunch innan vår behandling så de är inge synd om mig när klockan ringer ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback