hej

Igår jobbade C sin sista dag i Södertälje, så nu väntar nya jobbäventyr för hans del här bara ett stenkast från oss. Men där emellan gick han på en veckas sem, eller lite där till eftesom han är ledig idag. 
Så jag ser fram emot lite ledighet ihop! 

Igår var mamma över på besök. Hon stannade på middag och lekte med barnen. Hade med sig målarfärger och ett lång rulle med papper som vi satt och målade med. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Chrille gjorde nån jätte god vegetarisk rätt igår föresten, gick hem hos alla utom Selma som bara äter korv :-( 

Idag passade jag på att utnyttja att ha C hemma så åkte till gymmet efter frukost. 
En timma på bandet med blandade intervaller och hantlar så kände jag mig sen nöjd och åkte hem. Sån skön start på dagen, mår så bra efter. 
Nu har jag ätit lunch och sitter nu bara i soffan och tar de lugnt med Vilma. 
Mer än så har vi inte planerat idag... :-) 
Igår dammtorkade jag och skurade golven så tänkte bara försöka göra så lite som möjligt resten av dagen. Värmer upp inför morgondagen då jag och mamma ska på spa. Vi åker till nynäs havsbad (aldrig varit där tidigare). Underbart med egentid med mamma, spa och så en ryggmassage på de. Längtar! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback