plus

(null)

(null)

En lunch på bara 2p efter ett pass på gymmet fick de bli idag. 
Igår visade vågen mitt första plus under den här viktväktar "resan". +0.4kg. Inget som kanske syns eller känns men de ska bort igen, de är ju ner jag ska. Men med snudd på tjugo kilo lättare så har jag faktiskt släppt på tyglarna (som sagt) kommer i gamla kläder, någon säger att de syns, jag känner mig finare, piggare och starkare. Kan vara lite farligt, iaf i mitt fall. Då passar jag på att unna mig lite extra. Är alltid duktig med maten, men  de är de där utöver som är så svårt. Faller gärna för frestelsen. 
Men nu fick jag upp lite ny motivation igen. Kanske var de där plusset bra för mig nu i sluttampen, vi säger så iaf. 
Idag är Chrille ledig och han och Selma ska snart ställa sig och baka kakor, de blir frukt för mig ;-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback