torsdag

Idag gick vi till granngården för att handla lite blommor. Igår rensade jag mellan plattorna på framsidan så lite nya blommor på de så ser de genast lite trevligare ut. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 
Såklart har vi hunnit med att äta glass och badat i vanlig ordning, börjar vänja oss med detta nu haha. 
För övrigt så kan jag stolt meddela att Selma snart är blöjfri. Så duktig och inte en olycka skedd idag. Hon vet precis när de är dags, så de är nog inte många dagar kvar tills denna "pott tränar period" är över. Men är såklart rädd inför första gången hon ska gå blöjfri utanför dörren... 

(null)


Kommentarer
Postat av: Li

Det kommer gå jättebra. Verkligen rätt tid att bli blöjfri. Enkelt att kissa ute :) bara se till att ordentligt med ombyte finns med+plastpåse för kissiga kläder om olyckan är framme 🙂

Svar: Tack för tipsen de ska ja bokstavligen bära med mig 😄💪🏻😁👏🏻👍🏻🤜🏻😀
Linn

2018-05-24 @ 21:11:30
Postat av: Li

Och jag glömde. Såklart jätteviktigt att få in rutin på att alltid kissa innan man lämnar hemmet (eller vart man nu är, innan man ska iväg). Men det är nog rätt självklart för dig då man som vuxen brukar göra samma sak 🙈 men jag brukar göra så med W. Han ska kissa innan vi går även om det bara var en timme sen han kissade sist.

Svar: Tack för alla tips. Så välkommet 😀😍
Linn

2018-05-25 @ 06:26:27
Postat av: Idaaaaa

Så grym hon är 👶🏼❤️ Stort! ⭐️

Svar: ❤️🤜🏻
Linn

2018-05-25 @ 08:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback