fredag

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag var sååå otaggad på öppna förskolan idag. Det var helt klart mycket roligare att gå dit förut. Då tillsammans med Ida, Maria och deras barn. Som tur är, är snart Maria mammaledig igen :-) 

Båda barnen älskar de, som bekant och när Selma säger att hon vill gå tid. Så var de bara att packa in oss i bilen och åka upp. 
Där hade personalen förberett med trolldeg som barnen degade med. Nästa gång ska de vara bräda och redo för att målas, Selma längtar! 
Fika, sång och lek i vanlig ordning och Vilma somnade i bilen hem. 

När Chrille kom hem från jobbet så dök jag genast ner i ett bad med en skål linschips och ett glas rött. Så välbehövligt kände jag! 

(null)

Nu är middagen intagen och allt de där. Snart ska vi lägga barnen, de känns färdiga så hoppas (igen) på en tidig och bra nattning. Ikväll planerar vi att lägga oss på soffan uppe och kika på en film framför stora tvn. De var inte igår. 

(null)

(null)

(null)

Den där vasen hämtade jag föresten ut på posten idag. Hade visst två bonus checkar från hm som jag utnyttjade. Fullkomligt älskar den. Blev en jättefin detalj här hemma :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback