hans dag

(null)

(null)

Såhär glad blev Chrille imorse för sitt lilla farsdag paket. 
För första gången någonsin kände jag mig lite blä kring farsdag idag. Hela instagram flödet kryllar med bilder "min pappa är bättre än din" osv. 
Såklart tycker jag detsamma om pappan till mina barn, alla dagar i veckan, året om. 
Själv har jag ingen kontakt med min pappa, finns massa andra bra personer i mitt liv så inget mer än de. Bara kändes ändå lite, just idag. Blir lite påmind om att relationen är i botten. 
Meeeen annars då? Batterilampan i bilen lös när vi äntligen satte oss i bilen. Redo att åka till Ikea, sedan hem till Carla. Dock kom vi bara till rondellen vid Hemköp sen vände vi. Så blir till att ringa verkstaden imorogn. 
Tur var att Carla, killarna och Chrilles lillebror ville komma hit istället. 
Så blev en mysig dag hemma istället. Sen fick jag tummen ur och gav mig på förrådet. Längst in någonstans så hittade jag tillslut de jag sökte. Varmare skor till barnen jag hade lagt alldeles för långt in. Skönt var dock att jag gick igenom alla saker påvägen in till de där skorna. Så nu är de mer ett organiserat kaos där inne. Carla fick en gammal lampa, en påse med skräp lyckades jag också fylla. Så skönt. 

Nu ska snart barnen badas och jag ser fram emot kvällens avsnitt av spring floden 😍👌🏻

(null)

Avslutar med "dagens insta bild" även här på bloggen. Älskar mitt kök :-) 


Kommentarer
Postat av: Idis

Känner igen mig i det du skriver, och även fast man väljer att hylla barnens pappa i detta fall är den här dagen ett påhitt. Och en dag som skapar så mkt ångest för ”barn” som inte har en pappa eller som frivilligt valt att inte ha barn etc...
vi har verkligen tur som har andra i livet att hylla.... varenda dag ❤️❤️

Svar: Så sant som sagt ❤️
Linn

2018-11-11 @ 22:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback