bus eller ...

Idag har vi varit hos Malin. Blev bjuda på pannkaks lunch och jag hjälpte henne med gardiner i vardagsrummet. Skruvades stänger i taket, strök och hade oss. Så fint blev de tillslut. 

Dörrklockan har gått varm här hemma. Kul, spännande och lite läskigt med alla barn som går "bus eller godis". 
Tänk att i vårt förra område kom de aldrig en kotte, varken till halloween eller påsk. Här har de minst kommit 30 ungar. Köpte lite godis på Ica "ut ifall att". De tog slut fort vill jag lova, så fick åka tillbaka till affären och bunkra upp med nytt godis. 
Dock fick inte de sista gänget något, blev faktiskt en riktig häxa när de plingar på dörren nästan 20.30 och barnen sover. Får se om de busade med mig och jag har ägg i brevlådan eller nått hehe. 
Eller så blev de på riktig rädda för småbarns morsan som kände friden av att barnen sov för natten. 

(null)

Selma i sin alldeles förstora mössa, såhär ska den va enligt henne. Som en svamp på huvudet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback