föräldraledighet

(null)

(null)

(null)

Fick lite feeling imorse så ställe mig och gjorde frallor. Så gott! 
Dagen har rullat på och de var ändå skönt att få logga ut, nu är de två veckor kvar tills nästa gång. 
Jag har nu planerat min föräldrarledighet fram tills augusti 2019. Så tacksam över att få vara hemma så pass länge till, att även Vilma får börja "senare" hon kommer alltså att börja förskola 2 år fyllda. Så det är tack vare mina jobbhelger det är möjligt för mig att fortsätta vara hemma så mycket med tjejerna. 

Igår så köpte jag lite vantar och mössor till dom. På tal om jobbet. Maxi kan verkligen överraska ibland med fina saker. 

(null)

(null)

Den rosa mössan är lika mjuk som den ser ut 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback