Innan & efter

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Tänk vad lite tyg kan göra ändå. 
Nu ser fönstret så mycket större ut och de lilla köket passar bättre ihop med övrig inredning. Jag har aldrig fått till de där inne tidigare, blev absolut bättre med de runda bordet jag köpte för ett tag sen men ändå inte riktigt nöjd. 
De fina grå sammetsgardinerna kommer från rusta, fick dock sprätta upp dom så de blev lite längre. 
Nu når de nästan golvet! 

(null)

Jag var väl måttligt populär här hemma igår dock. När lampan på väggen fick flyttas och skapa nya hål, inte alls länge sen Chrille satte upp den (typ två veckor sen). Även en ny fönsterlampa blev de igår och så har jag ändrat om lite omkring men de visar jag senare när allt är färdigt. Men helt klart en stor förbättrelse än innan :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback