blablabla

God morgon på er! 

Jag sitter och njuter av lugnet här hemma, precis ätit upp min frukost och har förflyttat mig till soffan med te koppen. 
Shit vilken otroligt nödig info, dock kände jag för att passa på att uppdatera bloggen medan barn sover/ är på förskola men har väl inte så mycket att skriva egentligen! 

(null)

(null)

Bjuder på två bilder från gårdagens middag. Vi hade lite köttfärssås över sen föregående dags middag. Så medan resterande åt pytt i panna så stoppade jag två paprikor i ugnen och toppade sen med lite feta. Så detta blev en väldigt god och VV vänlig middag. Bara köttfärsen och fetan som behövdes räknas. 

Idag ser frullen ut som tidigare i stort sett. Inte mer spännade än såhär. 
(null)

(null)

(null)

Mycket ägg blir de! 
Vilma sover som sagt, sen en timma tillbaka så trött på en gång. Hann knappt vakna innan det var dags att sova igen. 
Idag peppar jag mig själv på att komma ut på milen, träningstightsen är redan på. Dock hade jag önskat att V skulle sova middag i vagnen men de hanns inte med som sagt. De är inte kul att sitta där under en sån lång promenad. 
Idag var de föresten en mycket gladare tjej jag skickade till förskolan imorse, kändes bättre! 
Har även lovat att baka chokladbollar efter, tror ni karaktären klarar att bara baka och inte smaka? 
Det tror inte jag! Haha. 

För övrigt så ser jag fram emot helgen. Bröllop står på agendan och jag har inget att ha på mig. 
Jag har aldrig skickat tillbaka så mycket saker som jag gjort just nu. Köpte även ett par höga, finbyxor från hm här om veckan. Kändes bra i provhytten men de åker tillbaka även de. Spar dock en ljusblå klänning jag fick hem igår och ett par ballerina (skönt att byta till under kvällen, om jag ska ha klack) hur som. Den klänningen kan jag ha vid andra tillfällen även om jag inte har den på lördag, för känner egentligen inte för den. Så sparar jag den för säkerhets skull. Sen känner man ju till att det alltid är bäst att prova kläder om man ser någorlunda ut. Igår stod jag här och provade i min bulliga mensmage, håriga ben, fattiga hår, bleka osminkade face och ett par skitiga glasögon. Då är man fasiken inte snygg i mycket 🤣 
Har dock ett litet hopp kvar, en byxdress jag beställde från Lindex igår med expressleverans så den bör komma imorgon. 
Så fortsättning följer ... haha. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback