en ny vecka

Hej på er! 

Måndag igen. Helgerna går alldeles för fort. 
Igår var vi ute i skogen och plockade massa blåbär, med oss hade vi lite massäck. Uppskattat skogsbesök av båda barnen. De bokstavligen att i riset (tacka gudarna för vanish) och åt blåbär. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Senare åkte jag själv hem till min lillebror som flyttat och spanade in hans nya fina lägenhet i Nykvarn. 

När jag var hemma så hade Chrille maten redo. Grillad kycklingfilé med tillbehör. Så gott var de. 

(null)

Nu har de även blivit för mycket av de goda och vågen visar nått plus kilo för mycket efter jag slutade med VV och efter resan. Så igårkväll bestämde jag mig. Jag blev Viktväkare igen men denna gång bara online medlem. Så from idag är de dags att börja räkna igen. På så vis hoppas jag komma igång med mina promenader igen, eller varför inte damma av gymkortet? 
Hur som. Denna gång ska 5kg bort, helst mer men vi börjar där. Förra gången skulle 25kg bort så detta borde jag väl ändå klara? 

(null)

(null)

Dagens frukost landade på 3p. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Röstade ni inte igår?

Svar: Vi förtidsröstade i lördags 💪🏻
Linn

2018-09-10 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback