glad

Äntligen. I brevlådan låg idag en byxdress jag skrev om tidigare. 
Har kommit fram till att jag beställt hem följande kläder till bröllopet. 

Två par högre byxor med knyt i midjan 
Tre kjolar 
Två linnen 
En blus 
En klänning
En kavaj jacka 
Skor 
Örhängen

Tror de var allt? 
Har behållt lite av de men de mesta har returnerats samt ett par byxor här hemma som måste lämnas tillbaka i butik. 
Idag låg mitt sista hopp i brevlådan och de blir en byxdress från Lindex. Så fin och skön! 

(null)

Idag har vi dessutom haft besök från Natta och hennes lilla nyfödda Harry. Helt plötligt blev Vilma SÅ stor. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Osminkad och finnig men den bjuder jag på 👆🏻 
Sån litet knyte, glömde lixom bort att han ens låg i famnen. Var så lätt!

Nu är det dags att börja med middagen. Blir yoghurt med lite Kelloggs på för min del idag. Råkade fika lite och alla Points tog slut 🤷🏼‍♀️ 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Byxdressen var 👌

Svar: Tack så mycket 😀🤗
Linn

2018-09-14 @ 07:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback