känslan

Så underbart att bli av med vagnen idag. 
Ägnade hela dagen åt att ha sms kontakt med köparen. Skicka både nya bilder, videos, diskutera om priset, tid för att ses, provköras, betänketid och tillslut slog hon till. Så ja, de va underbart att se den rulla iväg efter dagen. Som pricken över i:t så fick jag inte loss ståbrädan. Så in med ungarna i bilen och ett chassi i bakluckan för att möta upp Chrille och låta han ta bort den. Sålde brädan separat så är nöjd med vad jag fick för vagnen. 

Igår iblandades en ny vagn, visar er imorogn :-) 
Även då köpte jag ett nytt köksbord, via köp och sälj. Har fyndat mycket där på senaste, perfekt att kunna handla fina begagnade saker som sagt. 
Blev så mycket bättre i de lilla köket med ett runt bord. 

(null)

(null)

Första gången jag både åt och lagade en linssoppa. Den fick slå och puttra på spisen i en timma. Så gott och VV vänligt! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback