vagnen ute

(null)

Måndag igen och jag startade dagen med en bättre frukost. Eller såhär har även helg frukostarna sett ut de är efter lunch de har spårat, men men se ska va gött och leva också. 

Idag har jag ägnat hela förmiddagen åt att putsa på vagnen. Den har gjorts rent grunderligt vill jag lova. Varit på vinden och rotat fram liggdel samt åkpåse. Fotats och lagts ut till försäljning. Är ju verkligen så tråkigt att ta tag i den biten. Nu väntar jag bara på napp. Har ev redan en köpare men man vet ju aldrig. 

(null)

(null)

Som ny blev den. 
Nu ska jag försöka att inte använda den alls tills den är såld. Ska nog slå till på en vagn redan ikväll. Sen måste jag köpa ståbräda till Selma sen kan vi rulla igen. 

Idag blev de föresten ett gråt-kalas vid lämning igen. Suck! 
Dock vet jag att de går över fort och dagen hade gått jättebra så därför blir jag inte lika "tagen" längre. Bara att göra de lixom... 
När vi var hemma har de pysslats och ätit mellis, snart dags att förbereda middag och allt de där.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback