jag kommer inte på någon bra rubrik

JAG VILL ATT DET SKA BLI HELG NU, Längrar tills på lör när jag, idis och tildis ska bli vackra med spaa saker mm=) niiiiiiiiice.
jaja, nu finns det inget mer att säga för att jag har aldrig nått vättigt att skriva.
och ingen som vill ha kanin+ marsvin? nej trode väl det. ska lägga ut som små stackarna på blocket imån! hoppas jag blir av med dom oxå, har tröttnat på och bara städa äcklig bur!
aja, det var allt för mig.
ha en fortsatt trevlig kväll. nu ska jag gå och spola ner mig i toan pgaa... vissa elaka personer! *snyft*

tjiingeliiing=)

Kommentarer
Postat av: tess

jag vill ha dom :( men får inte..

Postat av: postat av mig själv

i know. thats life. men du skulle tröttna du med tillslut, jag loveer! =)

2006-09-12 @ 23:13:53
Postat av: slidis

LINSAN jag längtar också =D=D

2006-09-14 @ 19:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback