jaja

Idag har jag blivit av med mina djur för 300 kr. Känns sådär, har haft dom så länge och blev lite ledsen när dom nya ägarna kom och hämtade dom. Fast jag har ju valt det själv.
Känns tomt nu, när man öppnar kylskåpet och ingen piper?
aja, men min djurtid var väl över nu anntar jag? har haft små sjur sen jag var liten.

Idag har jag vart i skolan (såklart) och det var kul, mycket skratt. (visst idis) ? mohaha!
Imån har jag prov, känner mig inte så förberädd än, men jag orkar inte mer nu. får gå upp en halv timme tidigare imån och plugga in det sissta.

Nu måste jag städa mitt rum, alla kläder ligger i en stor hög som vanligt:@
nu blir jag arg på mig själv.


Puss


Kommentarer
Postat av: slidis

fan va kul vi hade idag =D=D

2006-09-14 @ 21:40:01
Postat av: tess

naaw har du sålt dom nu :O la du ut de på blocket eller?

Postat av: Anonym

ja la ut som på blocket. dom var as poppis, telefon ringde hela tiden och blev sålda dagen efter annonsen! :)

2006-09-16 @ 12:04:07
Postat av: tess

oj gud vad bra :D verkade köparna trevliga och så?

2006-09-16 @ 16:40:18
URL: http://touchoftess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback