Läs noga och länge tess =)

haha.
till alla er andra som läser detta otroligt intressanta inlägg.
hm, vart ska jag börja!?!?!?!
JO, idag har min dag vart sååå seeeg så att klockora stanna!
kommer till skolan...... har en lektion. har håltimme i 3 timmar, efter dessaa långa timmar har vi en lektion sedan efter den så har vi ytterligare 2 timmars håltimme och sendan har vi vår sissta lektion! segt, inte sannt!?
sen efter skolan skulle jag gå ner till stan för att lämna tillbaks
 en bok som är ett halvår försenad *fy mig* men när jag kommer upp till lunga så e bibloteket borta?!?!:O OKEEj, och vart har det tagit vägen??
köpte lite små saker. blev desperat på slutet och ville typ bli av med mina sissta 200 kr? så tänkte bara köpa nån ful t-shit bara för att köpa..... men gjorde det som tur var inte.

imån har vi prov/läxförhör assss mkt och jag fattar inget. (om huden "SPA") kan bara en sak som Tilda sa till mig..... "avokado e bra till fet hy" okej.... men jag lär ju få MVG ?=)

jaja nu har jag skivit rå mkt som ingen kommer orka läsa.
nu ska ja nog sova lite.....
PS. jag och Tess gillar kom och c, och så vare med deee!


KRAM


Kommentarer
Postat av: tess

HAHAHA va fan stannade du kvar i skolan om det va sådär ? :D KOM O C IS THE SHIT!

Postat av: postat av mig själv

för att jag e en duktig flicka!

2006-09-26 @ 11:12:47
Postat av: Tilda

NONO avokado är bra för TORR HY LINNN!!!!!!!!!! CITRON ÄR BRA FÖR FET HY!!!

2006-09-26 @ 11:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback