18

Grattis till mig!

Imorse väcktes jag av den traditionella "ja må hon leva sången"
Först fattade jag ingenting, hade glömt bort att jag fyllde år. he he!
Fick iaf det jag hade önskat mig, en kamera :) Och det gjorde ju inget heller att den var ljusråsa och ger as grymma bilder! Tack för den! Och allt annat.
Nu håller jag på att små städa och fixa lite här hemma, ser ju ut som tajkon i mitt rum så det ska jag snart ta tag i.
Sen kl. halv fyra ska jag möta upp Malin (Spättan) vid Nykvarns centrum (H) för att besöka solaruimet, som jag tror suger. Men ändå! Sedan in på ican och köpa nån slingmedel för att fixa till utväxten lite grann iaf. Kan ju bara bli bättre!
Sedan blir det till att fixa maten och sig själv, sen är jag redo för kvällen! Hoppas verkligen att den blir lyckad, men det tror jag! Nu ska jag sätta lite fart, rummet kan ju inte städas av sig själv.

Upptaderar senare, eller imorgon med bilder från kvällen. Äntligen kan min blogg bli lite roligare, när jag har en karmera.


Kommentarer
Postat av: mamsilainen

VILLE BARA SÄGA GRATTIS PÅ

DEJ KANIN LINN!!!!!!!!!!!

MVH mamsilainen

2008-08-29 @ 19:54:58
Postat av: kanin linn

TACK SKA DU HA, du e allt bra rar du. och tack för ditt sms också!

Kraaaam

2008-08-31 @ 17:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback