8´-(

Jag är trött som ett............ vet inte vad.
Och extra trött blir jag eftersom min syn har blivit så jävla kass!
Åhhh.. imorgon efter skolan ska jag bege mig till optikern. Fan, hellre dör jag (nästan) än att ha glasögon. Ta inte illa upp nu alla glasögonormar där ute. Det kan verkligen vara skit snyggt, på vissa.... men inte på mig!
Visst, det finns ju något som heter linnser också, som tur är. Men orka pilla i och ur dom varje morgon och kväll. Suck!
Aja?!?! Ska snart plocka bort kläberget som jag lyckats bilda i mitt rum, sedan ska jag gå och lägga mig :)
Måste ju orka med skoldagen imorgon också... jag menar det tar ju verkligen på krafterna att umgås med dessa nötter...


<3<3<333

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha din elaka mupp = "jag menar det tar ju verkligen på krafterna att umgås med dessa nötter..." Thank you mouseman! <3<3



Postat av: Linn

Haha, du vet att jag skojar;) ses imån.....:)<3

2008-08-26 @ 21:34:31
Postat av: mamsilainen

Valnötter e gott!!!!!

Men inte fikon eller hur!

Kramizzz

2008-08-27 @ 13:13:38
Postat av: linn

mamsilainen -

nej inte fikon!

Hahha, vad får du allt ifrån föresten:D??

kjaam

2008-08-28 @ 20:41:17
Postat av: mamsilainen

Jo fikon...kom inte ihåg hur kasoinötter stavades,så det fick bli fikon,hur enkelt som

helst.Pussilainen

2008-08-29 @ 19:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback