Super sugen

Har nu varit sugen på något, på något sött. I snart två dygn.
Men ingenting har vi hemma, jag har öppnat alla skåp och letat i varenda liten vrå efter något flera gånger nu. Men aldrig dyker det upp en bakelse, inte änns en liten torftig kaka, ett marianne kex. Vad som helst!!!
Mitt sug kan bero på andra dagen i lingon veckan, eller tror man bara att man är så himla sugen för att man är i den veckan? Är det typ bara en bortförklaring till varför man är sugen och är det då mer okej att svulla pga. det?
Äsch, orkar inte änns fundera över den biten. Vill bara svulla! Eller egentligen vill jag inte det. Mycket med tankte på att jag ska vistas med bikini på under en veckas tid snart. Men hur många känner jag i Turkiet lixom? Så om jag hade haft en tårtbit här och nu, så hade jag ändå ätit den. Fast jag ska vistas i bikini i en hel vecka!

Aja, vi har ingenting. Så jag får väl gå och lägga mig och drömma om alla jag vill ha. Nej men gud vad tjock och desperat jag låter. Men det ligger ju nått i det.

God natt everybody!

Sweet dreams!



 

Kommentarer
Postat av: ida wredenmark

Du är bra sör du min kära vän! Hihi

Postat av: ida wredenmark

Söt*

2008-08-12 @ 01:24:43
URL: http://sucre.blogg.se/
Postat av: linn

Haha! jo ibland är jag väl det. Imorgon ska jag iaf svulla. bara så du vet!

2008-08-12 @ 01:28:24
Postat av: Lina

Hahaha du e bara för jävla skön :P Så som vi garvade igår åt det här ;D

2008-08-12 @ 12:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback