Börjar bli nervös

Kvällen igår hemma hos Anna var jätte mysig, låg uppe och pratade till 1 sen somande vi. Och vaknade as tidigt! Eller typ halv 10 och det tycker jag är tidigt, jag brukar sova skit länge. Men nu sitter jag iaf här, lite smått nervös och lite små stressad. Nyss hade jag även värsta paniken, eftersom att bussarna inte gick som jag trode. Så allt blev kaos, men det löste sig. Tack Anna, för att du ställer upp och sljussar mig... igen!
Tänk vad lätt allt vore om jag hade ett körkort, speciellt nu. Mammas bil bara står där på garage uppfarten och gör ingen nytta alls. Senare drar jag hem till Chrille, där ska jag fixa mig... för att sedan åka hem till Alexandra där det väntas "fest" "bjudning" kalla det vad du vill... sedan blir det troligtvis utgång.
Jaja, men vi hörs senare. Nu måste jag hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart! =) Du får betala tillbaka när du blir rik. ;) Håller alla tummar nu!

2008-12-13 @ 15:18:54
Postat av: Linn

Det lovar jag dig!!! men det gick ju ann. kanske tack vare att du höll alla tummarna? hhaha=)

2008-12-13 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback