Done

Hej
Idag var jag duktig och stannade kvar i skolan och gjorde klart mitt historia arbete, så nu är jag klar med alla G uppgifter iaf. Ska göra VG uppgifterna också, men de behöver inte lämnas in för änns in sommar... så det är lungan!
Efter skolan drog jag och Lisa till stan och köpte lite julklappar. Nu är jag klar med mina till mamma iaf, svåraste är ju till Chrille. Jag vägrar typ att köpa kallingar och/eller perfym, känns så trist. Plus att han har fått båda sakerna förut vid jul och födelsedag så a. Just nu sitter jag iaf med datan i knät, godis skålen brevid och tv:n på... NEXT på mtv, hehe.
Chrille drog precis på träning så då ska jag passa på att klämma lite på min julklapp som ligger under hans pytteligga gran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback