Grillat is the shit

Gud vad trött jag är! Och vilken huvudverk, sen när ja kom hem har jag inte gjort mer än att sovit och ätit. Vi har massa gäster här, men jag orkar inte vara social så jag gick bara ner och åt och nu är jag tillbaks på rummet igen. Det blev GRILLAT...Fan var dom tvugna? Nu längtar jag ju ännu mer till sommarn, hehe. Men samtidigt så att en grillat flärsfile, majskolv väldigt fint plus lite potatisklyfor, sallad och sås till det. Nu är jag iaf mätt och belåten och vet inte vad jag ska göra, men lugna puckar blir det iaf. Imorgon jobbar jag också... 16-22.15. Så jag får lite sovmorgon iaf:) Ska bli skönt.

Jusdet, måste bara säga att ibland är min mamma bäst. När jag kom hem idag hade hon städat mitt rum, först blev jag lite arg. Gillar inte att hon ska snoka! Men inte kunde jag bli arg heller? Golvet är skurat, alla möbler osv är torkat alla min smuts tvätt är tvättad och jag har nya rena lakarn, det är så rent att jag kan slicka på golvet.

Ursäkta min mongo pose på bilden, men den här tröjan har jag på mig nu.. tänkte att det kunde vara bra att veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback