I Wish

Huvudet dukar och jag är fett trött. Då passar det rätt bra att kolla på (du är vad du äter) och bara ta det lungt. Efter programet tänkte jag ta en dusch och sen... jusdet... så måste jag bädda rent innan jag går och lägger mig. Eftersom att Chrilles vän sov där för någon dag sedan. Han låg på min plats, sov med mina kuddar och fjärtade säkert på mitt lakarn. Du är vad du äter, får mig föresten att vilja träna och ta tag i mitt liv. Vad det gäller kost och träning, men det dröjer inte länge tills jag och Malin dyker upp på Friskis och svättis och går loss där några gånger i veckan. Och pga. Vår förhoppningsvis hårda träning, så vill vi såklart inte fuska med maten. Så detta kommer resultera helt amazing bodies! haha!! Eller vad säger du Malin?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback