Idag blev jag med Fisk

Om ca två timmar kommer  mamma och hämtar mig från Chrille, då när jag kommer hem ska jag fixa med mitt nya akvarium som jag fått av han. Plus bosätta mina sex nya fiskar (slöjstjärtar) som jag köpte idag på stan. Sen ska jag även skriva ut bilder och sätta in dom i mina nya ramar (hänga upp tavlorna) samt städa rummet. Jag ska ta hem nästa alla mina kläder som jag sammlat på mig här, så att jag har allt på ett och samma ställe. Blir så förvirrande annars, haha! Lägger upp bilder senare ikväll, så ni får se fiskarna iaf.
Jusde, jag måste bara berätta en dum grej jag gjorde i skolan idag. Ida tog med sig ca 40-50 papper som jag skulle få kopiera av henne idag. Så vi står tillsammans i skolan och kopierar eller jag kopierar och hon tittar på. Men iaf, sen när jag bara har kanske 10 papper kvar. Så upptäcker hon att jag har kopierat alla åt fel håll. Så ut kommer alltså, hur mycker papper som helst som är helt tomma. Jaha! det var ju bara att vända på dom och göra om allt igen då, fett jobbigt var det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback