Jag älskar det

Jag och Malin har kommit på en bra ide, nu kan vi plugga teori tillsammans. Hoppas ingen kommer på mig bara, eftersom att jag ska tjuva mig in. Men det går nog bra!
Om ungefär två timmar kommer Vanessa och hämtar mig, hon ska hämta en skiva som jag lånat av henne. Och så klart ligger den hemma hos mig och inte här hos Chrille. Så det blir en bit att åka och hämta den, men inte har jag hängläpp för det, jag slipper ta den där tråk bussen. Imorgon åker hon föresten till Brasilien i några veckor och idag åker föresten Elin till Thailand i några veckor, avis? Jag? Nej absolut inte...
Jag skulle typ kunna göra vad som helst för att få komma iväg någonstanns just nu!!!!!



Jag älskar att flyga, jag älskar att sola, jag älskar att bada, jag älskar värme, jag älskar att slippa tänka på en massa måsten, jag älskar att vara utomlands!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback