Orkaaa

 

Det är faktist sant, en gång i tiden hade jag något som kallas Ordning på mitt rum och mina kläder!
Min tråd gardin (in till min garderob) har jag fått tagit bort, eftersom att alla kläder veller ut från det lilla rummet och alla trådar bara fastnar i alla grejer och det blir massa trassel. Snyft!

Vad har jag gett mig in på?

Hela mitt rum är FULLT med kläder, det finns inte en ändå tom yta på golvet. Kläder överallt!
Plus att jag har att igång en makin tvätt, som ska hängas om ett tag. Plus att jag ska gå till bussen om två timmar, plus att jag ska hinna duscha och fixa mig under den tiden och äta. Jag kommer aldrig att bli klar!
Jag tror att jag får gömma allt och ta tag i det imorgon ist.
Aja! Nu ska jag ta och försöka göra någon nytta iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback