Paus

Nu tar jag en paus med lite "jul fika"
Pepparkakor och julmust, hehe. Just nu önska jag att jag bara kunde krypa ner i sängen och glo på tv. Men det går ju inte. Eftersom att.... för första så måste jag plugga mera och för det andra så har jag inga kanaler på min tv, så det blir ju lite svårt. Men en film kan jag ju altid sätta på. Är sugen på att se Grinchen, det är en film som jag ser minst en gång varje år innan juletid.

Visste ni föresten att Taylor som är med i Gossip girl, är den där lilla söta tjejen i Grinchen när hon var liten!
Hon som hade jätte roliga frisyrer med bla. en tekopp med mjölk i och det störigaste var att mjölken aldrig rann ur koppen någon gång. Hur mycket hon är skakade upp huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback