REKORD snabb

Imorse för sov jag mig och jag har nog aldrig varit så snabb på att "göra mig i ordning" någonsin!
Fast jag gjorde mig ju inte i ordning. Utan när jag vaknade så satte jag på mig mina strumpbyxor, jacka, halsduk och tog väskan och gick. Jag hade alltså ingen BH, inget smink, borstade inte tänderna (som tur är hade jag tuggummi i jackan) och fixade inte håret. Jag kollade mig inte änns i spegeln. Och jag hade på mig tröjan/tunikan jag sov i. Nu kanske ni tycker att jag är värdens konstigaste människa som inte änns tar på sig en BH. Men jag skulle till sydoolen för att ha vattengympa så därför behövde jag ingen, eftersom att det var dags att ta på sig bikinin på en gång. Och smink osv var ju heller ingen ide att fixa eftersom att det ändå skulle försvinna men ändå. Är impad av mig själv, detta var lätt rekord. Jag vaknade 11.33 och gick 11.35. Det ni!
Efter vattengympan fick jag Ida, Lina och Jolin (två tjejer från klassen) ner till stan och åt på Nancys. Sen åkte dom hem och jag Ida, Emma och Anna gick ett tag på stan. Ida shoppade loss en massa fina saker till sin lägenhet men för min del blev det bara 4 små vita ramar. Jag tänkte skriva ut svart/vita biler på bla. Min kanin, Chrille och sen från alanya och sen då hänga upp de på väggen. Tror det kan bli fint! Nu har jag skrivit fett mycket, så nu får det vara bra. Jag menar, någon ska ju orka läsa det jag skriver också!


Kommentarer
Postat av: Therese

Var med och ställ en fråga i min frågestund ! :) http://theresemansson.blogg.se

2008-12-02 @ 17:34:52
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback