Skoltrött

Har precis ätit tacos, fattar inte att det alltid är lika gott!
Ikväll ska jag titta på bonde söker fru, idag ska några av bönderna välja om jag inte minns fel.. spännande!
Jag borde även plugga, har en del saker som jag borde bli klar med. Men dum som jag är skjuter jag upp på det hela tiden. Till sista sekund, så är det alltid nu för tiden. Jag önska att jag vore lika mottiverad som jag var i 1an och 2an. Då lämnade jag alltid in min arbeten i tid och fick panik så fort jag låg efter i något och då såg jagtill att bli klar med det på en gång. Men det var då det, då jag var mottiverad och duktig. Nu är jag skoltrött och lat helt enkelt. Men efter jullovet är det min sista skol termin, nytt år och förhoppningsvis nya krafter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback