Snurrig

Då går jag och lägger mig nu da, tänkte jag precis. Trode jag ja, pratar med Ida på msn och vi har ju samhälls kunskap imorgon och inte på onsdag. Hur svårt ska det vara att komma ihåg? Trode att det var på en onsdag förra veckan också. Attans, men jag ska lägga mig i sängen och försöka komma på lite vättigt att säga.. så inte hela min klass argumenterar mot mig imorgon och jag står där och inte har ett jota att säga. Men det ska nog gå bra, det är ju inte speciellt svårt.

Som tur var skrev jag ut min power point presentation idag, så jag har ett gäng papper att läsa igenom nu innan jag får sova. Tur bara att han inte betyg sätter min power point, eftersom att det ända jag kan är att skriva och lägga till bilder. Jag kan alltså inte lägga dit nån färg eller fixa några effekter.


Dagens skönhetsideal är vad jag ska prata om imorgon. vad passade då bättre än denna snygging på framsidan?
Miranda Kerr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback