Struligt & stressigt

Tjaa
Nu är jag både mätt och snäll efter alla pepparkakor och jag tryckt i mig. Idag var det ännu en kaotisk morgon, strul på körskolan igen.. min lärare ringer och säger att jag har en lektion, men den stog inte med på mitt shema och så vidare. Men på dom lät det iaf som att vi skulle pröjsa för lektionen, eftersom den ändå var bokad på nått vänser. Plus att igår, när jag kommer till körkolan. Så visar det sig att min lärare hade läkartid, men att ingen hade ringt och sagt det till mig. Och då vill vi självklart också ha pengarna tillbaks, men det verkade heller inte helt självklart på dom. Så imorse åker iaf jag och en väldigt arg mamma till körkolan och hon skäller ut alla. Jag som inte trode att hon kunde bli arg!
Osv, osv.... plus att jag tappade en av mina ramar som jag köpte igår. Så nu måste jag köpa ny, men jag kan ju trösta mig med att den bara kostade 10 kr. Men ändå, jag som ville fixa och hänga upp det där ikväll.
Oj, om 10 min kommer mamma och hämtar mig, så dags att dra. Hörs ikväll. Pusssss

 sånna härn pepperkakor från ANNAS är godast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback