Tack Lottiz

Mamma står och rullar hemmagjorda köttbullar och lyssnar på låten "sånnt är livet". Så som en mamma gjorde förr i tiden, men som ingen mamma har tid med idag. Men tydligen har min mamma det idag!
Jag kom nyss upp från poolen, as könt var det och jag tror att det hjälpte mot min stela nacke. Just nu känns det iaf bra=)
Nu hade jag tänkt att fixa mig och sen kör mamma mig till jobbet, värsta snällt. Plus att hon gör min matlåda till mig, jag tror att hon har ätit rikigt mycket pepparkakor i helgen. Med tanke på att hon storstädade mitt rum igår också och det har hon inte gjort sen jag var liten och inte kunde städa själv. Men det tackar jag för!
Näe, nu ska jag sätta lite fart. Hörs ikväll eller imorgon! Pözzzz


Jag, mamma och Jocke i spanien för några år sedan. Tänk om jag vore så här brun nu, då skulle ja va gla, tralalaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback