Trött som en gammal get

Just nu är ja så himla trött. Kom hem från jobbet för inte mer än 15 minuter sedan, det här har varit den tråkigaste dagen hittills. Men jag ska fan inte klaga! Jobb imorgon med, samma tid.
Men innan det, ska jag ner på stan igen. Köpa klänningen sen lite annat smått och gått som jag måste ha. Och jusdet, förmodligen ett par skor också, om jag hittar några. Ett par pumps/högklackade eller vad man ska säga, ett par nyårs skor helt enkelt. För att Ida förbjuder mig att ha ballerina liknande skor eller min stövlar. Fan jag skulle vilja sprayat mig inför nyår också, men nu hinner jag ju inte det, eftersom dom frågade om jag ville jobba imorgon och jag kan inte tacka nej till det. Men jag löser det också, får väl grilla mig själv i solariet annars då. Nu ska jag läsa lite bloggar, sen gå och lägga mig.
Så, godnatt... vi hörs imorgon=)


Nej Linn, du är inte snygg! Nähää.. oj då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback