Visste ni att..

Jag är bäst, eller ja nästan iaf. Klarade just uppkörningen. Nu ska jag bara skriva om det där teoriprovet, hoppas dett det går bättre än sist och att jag iaf får minst ett poäng till:)
Men jag har nog aldrig varit så nervös som jag var idag, vaknade flera gånger i natt och kände mig spy färdig när jag satte mig i bilen. Men sen släpptes allt och det gick jätte bra!
Just när han sa så där... (att nu kan du svänga in mot vägverket igen..) så får du reda på ditt resultat, jag trode typ att jag skulle tuppa av. Sen efter jag parkerat sa han (nu måste du bara klara teorin, sen säger jag bara grattis till körkortet) Omg, nu är jag nära. Nu måste jag klara det nästa vecka, ska plugga som en galning!
Idag släpptes en tung sten från mitt bröst, höhöhöhöhöhö
Dessto närmre jag kommit till den 3dje dec har jag bara gått och hoppats på att jag ska dö eller nått, så jag skulle slippa den här dagen. Men nu är det över iaf och nu ska jag bara fokusera på teorin, så min helg blir super lugn med massa plugg!

Nu är två av tre monent avklarade iaf...

Sen återstår det bara att se om även jag kan få ha ett sånnt därnt rosa kort i min plånbok!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fan va duktig du är! Grattis!!!

Postat av: ida E

men gratttiiiss linn. fan va gryyyym du är <33333

2008-12-03 @ 16:10:53
Postat av: ida E

men gratttiiiss linn. fan va gryyyym du är <33333

2008-12-03 @ 16:11:12
Postat av: linn

Tack tjejor(K)

2008-12-03 @ 16:46:19
Postat av: Anonym

Grattis lillen! Eller kanske inte så liten längre... =) Vi håller på och flyttar in nu. Kom och hälsa på!!! Och när du får körkort kan du åka hit ofta. Bruuum... =)

2008-12-03 @ 18:15:10
Postat av: Linn

Anna- Tack tack=)

Ja, men jag kommer gärna och kollar hur ni har det. Hör av mig innom kort!:D

2008-12-03 @ 19:03:19
Postat av: Emma

Grattis snygging! Och varför sa du inget på bussen imorse?

2008-12-04 @ 09:10:02
URL: http://emmaelassali.blogg.se/
Postat av: Linn

Emma- Jag glömde bort det, eller jag vill ju inte skryta förns jag tagit själva körkortet :D ihih

2008-12-04 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback