Åh vilken hääärlig dag, tralallalallaaa lalla la la la laaaa

Vilken härlig dag det har varit idag!
Strolade sol!!!! och jag är BRÄND! men jag gillar de.
Och imorgon ska jag fortsättas att grillas. Jag och mamma ska upp så tidigt som halv 8. För att ta halv 10 tåget upp till huvudstaden, lägga oss och sola på djurgården. För att sedan gå i affärer och äta på kvällen:) En heldag med mamma med andra ord.
Men idag då, var jag Ida och Karolina ute på sjön, åkte till en ö och där låg vi i några timmar och sola och bada :)
Allt, var toppen... tills på hemfärden då vi fick motorstopp ute på vattnet, motorjäveln vägrade att starta. Och vi bara drev in mot vassen och vi hade också bara en sketen åra. Så vi var rätt hjälplösa där ute, man ska kanske alltid ha med en karl ute på sjön iaf?  ..........Men det löste sig iaf, då vi fick hjälp av en kille i en annan båt.

Näe, nu ska jag försöka sova. Godnatt!

Ps. Judet, höll på att glömma att säga hur mycket jag HATAR bromsar. Det fanns as många när vi var på ön. Och dom jävlarna gav sig alldrig heller, dom attakerade oss hela tiden. En broms följde till och med efter oss i båten, när vi åkte alltså. Men sen försvann den, den pallade väl inte flyga mer. Och jag hoppas verkligen över hela mitt hjärta att den typ drunknade och dog en plågsam död.





Kolla bara vad äckliga, fula och hemska dom är!! varför finns dom änns? *arg****

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback