:D

Fatta, fatta fattaaa!

Den här resan kan bokas ikväll, ska bokas ikväll. Jag och Ida är helt extas, vi måste bara få tag på Malin som jobbar och kolla med henne om det duger för henne.
Men klart de gör, ja menar look at the pictures!!!!
Och det bästa av allt är att det bara är 25 m till stranden och att det är i rhodos och att de är i 8 dar, bättre än en vecka;)

Den här redan är helt enkelt perfekt, synd bara att jag missar mammas 40års dag. Men jag får som sagt skicka kort  plus köpa nått fint där nere till henne.

 
NICE!                                                                                  Ballkong med havsutsikt!

 
25 m till strand!                                                                rummet!

 
tjusigt!                                                                                Frulle ingår(Y)


Nu ska ja ut o gå med mamma i min rosa mysdress. tjingelling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback