:)

tjoolahopp, pillisnopp!

Fasiken vad den här helgen har gått fort, men tiden går ju fort när man har roligt!
Igår var det tjejmiddag hos Malin och det var mutcho trevligt. Efter den goda maten, började det krypa i benen så vi begav hos iväg på lite partaj. Och vinglade hem därifrån vid typ halv 5 tiden, och fy satan i gatan vad jag är seg/ trött/ efterbliven/ hängig ja, allt det där idag. Vill typ bara gå och gräva ner mig ett tag och sen komma upp igen som en ny människa, typ!
Så kvällen ska spenderas med mycket gos med min lilla Molly, ska ut och gå "skutta" lite med henne i skogen hade jag tänkt. Hahah! fan va mobbad jag är! men kommer nog aldrig växa ifrån dessa smådjur.

Sist, men inte minst bjuder jag på två bilder från gårdagen som jag snodde från Idas blogg ;)


Puss kalas!






Kommentarer
Postat av: Alexandra

va söta ni va då :)

Postat av: linn

ja men visst, ihihih

2008-07-08 @ 19:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback