Mami<3

Villken mysig dag jag och mamma hade igår...
Tog tidigt tåg upp till stockholm, gick in i lite afärrer. Sen gick vi mot gammla stan, där vi var i stort sett hela dagen, det var supervarmt och trångt på dom små gatorna, vill jag lova. Men vi överlevde!
Vi gick gick och åt sallad på nått litet fik där också, sen traskade vi vidare mot djurgår´n. Där vi låg och solade i typ 2 timmar. Ibland undrar man ju varför man inte bor i stockholm, så himla fint. Men det är ju Södertälje med... verkligen. inte. Det var super varmt, så jag trode att jag skulle dö, typ, nästan. Men det gjorde jag inte, tack vare att jag är så smart och kom på att vi skulle ta med oss en spray flaska med vatten, så vi sprayade oss typ vajre sekund.
Sen traskade vi vidare, för att shoppa lite. Fick ett linne, en tunkika, en tröja, och en klänning av mamma :)
Sen köpte jag lite nya underkläder själv;)
Jusdet, vi gick också in och köpte glass på en glassbar, där dom till och med gjorde sina egna strutar (as coolt). Och där jobbade också Sofie, som vi träffade på tågstationen senare. Lökig som fan:D haha! men vem var inte det??
Sen när vi var hemma, så gjorde jag lite mer sallad, som vi åt. Och sen på kvällen låg jag och mamma ute i solstolarna med en varsin filt, och pratade tills klockan 1 på natten, åt vindruvor ost och kex.

Sen måste jag bara berätta en sak till..... att jag vaknar kl 02.11 på natten. av att något biter tag i min hand. Då är det en äckel tvestjärt som ramlat ner från mitt tak och rakt ner i min hand. och jag blev skit rätt och lixom slängde iväg den. Men sen var ja tvungen att gå upp och börja leta efter den, för annars hade den näl krypit in i min näsa eller nått.

Aja, värsta långt inlägg ingen orkar läsa :) men ändå, nu måste jag göra mig i ordning för att vi ska snart åka till taxinge slott!

Ha en bra dag, herråååå!

Kommentarer
Postat av: sofie

haha det var ju gaaalet varmt!

2008-07-31 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback