Tur att dessa listor finns när man har tråkigt!

100 saker du inte visste om mig.




1. Fullständigt namn: Linn Emilia Linnea Carlsson

2. Ålder: 17, vill bli 18 NU!

3. Vart bor du: Nykvarn

4. tillsammans med: Vart ska jag börja?... Min lillebror Jocke, Mamma, Thomas, Robert, Vickor, Emma och Molly o Polly, haha!

5. Husdjur: Världens bästa kanin

6. Färg på ditt hus?: rött tegel

7. När är du född: den 29 aug 1990

8. Klass: spa 2. eller nej spa 3 blir det ju nu:D

9. Vilket år tar du studenten: 2009!!!!!

10. Något jobb:  Nix, men borde verkligen skaffa ett!

11. När ska du sova ikväll: har inte planerat det faktist.

13. Duschat idag: ja det har jag

14. Kramat någon idag: för tänk att jag har det, många faktist

15. Pussat någon idag: Ja, det har jag också. Christoffer heter han.

16. Vad har du ätit idag: Nybakta bullar, mat och frulle

17. Dagens kläder: shorts och linne

18. Dagens smink:  gammla vanliga. Puder och mascara. Men det ska snart bort, eftersom att jag snart ska sussa.

19. Dagens sötnos: Molly!

20. Dagens roligaste: hm

21. Har du många vänner: Många ytliga, men färre nära. Vilka är dem viktigaste! <3

22. Hur många har du kysst: massor, om man räknar med djur osv. ihih men om du menar killar, så är min lista väldigt kort.

23. Vem kramade du senast: Alexandra

24. Föredrar du tjejer eller killar?: bägge, men till olika syften

25. Hur många har varit otrogna med dig: ingen(?)

27. Har du pojk-/flickvän: ja, en pojkvän dåra

28. Vem pratade du i telefon med senast: Chrillis

29. Vem fick du senast sms ifrån: Chrillis där med




FAVORIT


31. Film: Oj... älskar typiska "tjej filmer/high school filmer" och skräckisar=P

32. Låt: olika hela tiden

33. Mat:  grillade majskolvar, eller heter de majskorvar? och sen kyckling

34. Dryck: cola light och vitt vin är smarrigt det.

35. Färg: rosa är gullit.

37. Stad:  Gbg:)

38. Land: Alla tropiska varma länder<3

39. Ämne i skolan: Religion, men bara för att jag älskade vår lärare. Eller nej Bild, för det är jag grym i.

40. År: det året jag träffade Chrille.




SENASTE


41. Personen du tänkte på: hm, Ida och Malin. Eftersom att jag precis tänkte på hur mycket jag längtar tills vi åker till Alanya:)

42. Personen du kysste: Min Molly på nosen, innan de vare Chrille på munnen.

43. Gången du spydde: Det vill jag inte bli påmind om. Usch!!!!!!!!!!

44. Gången du grät: igår kväll, för att ingen var tyst när jag ville sova. haha! typist mej att gråta när jag är trött och ingen lyssnar på mig.

45. Pizzan du åt:  en hemma gjord pizza, för några veckor sen

46. Gången du var i Göteborg: förra sommarn <3

47. Gången du var i Stockholm: hm, minns inte riktigt, men ska dit med mamma nästa helg:)

48. Gången du var full: För några helger sedan, då det råkade bli nått glas för mycket.

49. Gången du var på konsert: har jag änns varit på en? haha

50. Personen som såg dig gråta: det vetti katten




ANTINGEN ELLER


51. Svart eller vitt: VITT! hälften av mina tröjor är vita, älskar vitttttt. så svaret på denna frågar blir alltså, vitt:)

52. Hund eller katt: HUND! solklart.

53. Ute och festa eller hemma och mysa: beror alldeles på. Båda :)

54. Tvspel eller Dataspel: Inget. Men måste ändå svara tv-spel typ då gammalt supermario spel!

55. Singel eller upptagen: upptagen!

57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Blogg;)

58. Ragga eller bli uppraggad: Ragga satan!

59. Big Brother eller Paradise hotel: gillar att titta på båda, kul att se när folk gör bort sig i tv.

60. Svart hår eller blont: blont, men inte kissie blont då.

61. Blåa ögon eller bruna: båda är fint :)

62. Choklad eller lakrits: choklad. LakrITS? ja har alltid trott de heter lakris!

63. Göteborg eller Stockholm: Gbg!

64. Höger eller vänsterhänt: Höger

65. Coca Cola eller Fanta: Coca Cola light.

66. Pizza eller kebab: pizza, när jag beställer kebabb så tar ja en kebebb tallrik utan kebabb, hehe :) gillar inte de där snuskiga köttet som snurrar runt där dagarna i ända.

67. Randigt eller Prickigt: randigt!

68. Älska eller älskas: både och:)

69. Leva eller dö: l e v a !




ANTAL


70. personer du älskar: 1, 2, 3, 4, 5, 6.... äsch orkar inte räkna, men det är några st!

71. Personer du hatar: hatar mördare och våldtäktsmän och sånna idioter

72. Pesoner som sagt, jag älskar dig: Har tappat räkningen;)

73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars period: 1

74. Glassar du ätit på en dag: har tuvärr ingen koll på det. 3 kanske?

75. Festivaler du ska på detta år: nada, festivaler är inte min grejj

76. Gånger du haft minnesluckor på: vet ej

77. Gånger du har slagits: jag brukar inte slåss

78. Personer du saknar just nu: 2st

79. Gånger ditt hjärta brustit: ingen, som tur är.




VEM


80. Vill du kyssa nu: Chrille

81. Ska du träffa imorgon: Min kära och bästa vän Ida.

82. Sjöng du senast för: mig själv.

83. Hade du senaste en msn konversation med: Chrille

84. Spelade du tv-spel med senast: svarar Chrille här med

85. Vill du ta med på en romantisk resa just nu: Chrillleeee

86. Vill du kasta en sten i huvudet på: ingen, men vill gärna kasta en kotte i huvet på dej?

87. Förtjänar att dö: alla äckliga tvestjärtar som invarderar kaninburen.

89. Ville du sova jämte inatt: Chrille, såklart! och det gjorde jag också.

VAD


90. Gör dig glad: härliga....... dagar/kvällar/människor/sol-värme/musik/sommar/shopping/kärlek och mycket mer:)

92. Vad vill du helst göra nu: just nu? vill jag nog sova, eftersom detta tog förbaskat lång tid!

93. Önskar du att du slapp göra: massor med tråkiga saker som att städa, plugga osv.

94. Vill du ha nu: några miljoner skulle inte sitta fel?

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: har också tänkt på det, men jag vet inte. blir ju trots allt 18, en kamera kanske skulle vara kul att ha ?

96. Längtar du till:  tills jag blir ensam här hemma i 5 dagar, ska bli så jävla skönt när min bigga family draaar. annars längtar jag ju till Alanya såklart:D

97. Tycker du om dina betyg: ja, jag är nöjd :) men visst vill man alltid ha bättre!

98. Ångrar du i ditt liv: finns en sak....

99. Är det bästa som hänt dig: massor, men Chrille är väl en av dom sakerna som hänt i mitt liv:)

100. Hur mycket är klockan: 00.02 (shit va lång tid de här tog) :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback